Allà on els arbres canten



Saps d'alguna altra història amb una noia guerrera?

La Viana, l’única filla del duc de Rocagrisa, està promesa a Robian de Castellmar des que eren petits. Tots dos s’estimen i es casaran a la primavera. Però, durant les festes de celebració del solstici d’hivern, un home estrafolari adverteix al rei de Nòrtia i els seus cavallers de l’amenaça dels bàrbars de les estepes… I tant Robian com el duc es veuen obligats a anar-se’n a la guerra. 
En aquestes circumstàncies, una noia com la Viana no pot fer altra cosa que esperar que el seu promès torni. I, potser també, fer cas de les llegendes que s’expliquen sobre el Gran Bosc… allà on els arbres canten.


Laura Gallego

28 comentaris:

  1. Hola jo m'estic llegint el llibre de Allà on els arbres canten, a mi m'agrada molt, comença una mica tragedic, peró ara estic per el capítol 5 i la história fa un gir.

    ResponElimina
  2. Hola Joana.
    Que bé que t'agradi el llibre, a mi també em va agradar molt. El començament tràgic suposo que és per donar-li emoció.
    Un petó

    ResponElimina
  3. Hola sóc L'Abril aquest llibre es molt emocionant, fàcil-ment m'ha passat que mentre llegia m'imaginava el que passava.
    Es molt divertit

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Abril.
      Jo també, sempre m'imagino el que llegeixo, de vegades fins i tot em converteixo ( en la imaginació) en un dels protagonistes i m'ho passo molt bé.
      Una abraçada.

      Elimina
  4. 56/5000
    Hola,jo fa poc que m'estic llegint i mesta encanten

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A.V.
      M'alegra que t'agradi. Tu penses que les noies també poden lluitar?
      Fins aviat

      Elimina
  5. Hola soc la B.K encara m'el estic llegin pero quan el vaig comensar a llegir em va enganxar molt i em va agradar molt vaig una mica retrasada pero es molt realista

    ResponElimina
  6. Que curiós B que diguis que és realista. Ho dius per com estan descrites les coses i els sentiments?
    Disfruta amb la lectura.

    ResponElimina
  7. M'estic llegint aquest llibre, surten molts personatges.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit Marta.
      És que ja és un llibre quasi d'adults, tens raó, hi surten molts personatges i també històries paral.leles.
      T'ha fet pensar en alguna cosa nova?
      Fins aviat

      Elimina
  8. Bueno no molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, que lacònica M.
      Per exemple, t'ha recordat alguna altra història amb una noia guerrera?

      Elimina
  9. jo crec que aquesta historia es molt bonica per la manera de escriure de la autora i m'encanta que tregui el tema que les dones tenim els mateixos drets que els homes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola N.
      La Laura Gallego (l'escriptora) quasi sempre fa sortir aquest tema de la igualtat de les dones en els seus llibres, i en té molts, si t'ha agradat aquest, en pots buscar més a la bibliotea.
      Un petó

      Elimina
  10. A mi m'ha agradat molt que treies el tema que tothom pot ser el que ell vol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit E.
      A mi també m'agrada aquest tema, perquè de vegades és difícil, o per un mateix o pels altres que no et deixen ni t'ajuden.
      Un petó

      Elimina
  11. Hola Anna, jo ja vaig acabar el llibre fa setmanes és molt és molt bonic i em va fer plorar molt a l'epíleg, sobre tot quant l'Uri es converteix en arbre.
    La història és molt romàntica i la Viana se semblava bastant a mi quan era princesa de Nòrtia perquè li agradaven les novel·les...El recomano a tothom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que bé A.
      Jo també faig això de sentir-me com algun personatge del llibre.
      Un petó

      Elimina
  12. Hola,el llibre és interessant però no m'agrada.N'agafaré un altre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ben fet C.
      Els llibres i la lectura sempre ens han d'agradar.
      Una abraçada

      Elimina
  13. Si, jo penso que tots em de tenir les meteiges normes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A.
      No acabo d'entendre a què et refereixes. M'ho expliques?
      Fins aviat

      Elimina
  14. aquest llibre es un dels meus preferits encara que no m`he l`hagi acabat esta ple de personatges , al principi et lia una mica però després ja ho domines . Quant llegeixo aquest llibre és com si estigués a dins

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia J.B.
      Que bé. Diuen que llegir et permet viuire més vides i més coses, i tu ho fas estupendament. Et felicito.

      Elimina
  15. Hola Anna soc la B.K ara estic per la meitat però vaig un mica endarrerida en la lectura comparant amb els altres.Dic que es realista per que t'ho imaginàs tot quan ho estas llegint. I m'agrada molt. el llibre. M'agrada que tu ens els recomanis per que ho dius amb molta energia que imagino els contes a la meva ment.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola B.
      No et preocipis per si vas endarrerida o no, el que és important és que t'ho passis bé amb el llibre.
      Un petó

      Elimina
  16. El dimecres em vaig començar el llibre i ja vaig per la 460.
    Abans tenia Cor de tinta però tan un com l'altre els dos son super interesants

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona nit M.
      Quin tipde llegir! Què n'opines de la princesa Viana?
      Un petó

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.