El nen de traspàs

En què s'assemblen "L'aneguet lleig" i aquest llibre?


Amb deu anys, el Daniel se sent diferent de la resta perquè ha nascut un 29 de febrer; és per això que a l’escola li diuen “Traspàs”.


Aquest llibre és un relat en primera persona de les seves experiències, pensaments i emocions: des de la rebel·lia, a la incomprensió, sense oblidar el primer amor i la reafirmació de l’amistat.
Per sobre de tot, “El nen de traspàs” és un text molt divertit, narra situacions quotidianes que a vegades es compliquen…




José Luis Alonso de Santos - Il.lustrat per Federico Delgado

19 comentaris:

  1. Ariadna P6/3/17 22:09

    Pobre Daniel a aquest nen li passa tot.Serà que és especial perquè és de traspàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariadna.
      Has llegit el troç del gos que mossega el peu del pare? Tot son una mica històries boges exagerades per la fantasia. Això és el que a mi m'agrada del llibre.
      Un petó

      Elimina
  2. Hola, no me le acabat de llegir, perquè no m'agrada però pobre Daniel va néixer el 29 de febrer. Jo casi neixo també el 29 de febrer, però per sort vaig néixer el dia 1 de març.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ui, així fa poc que va ser el teu aniversari. Per molts anys!!
      T'hagués agradat néixer el 29? Tu creus que series diferent?
      Un petó

      Elimina
  3. A en Daniel li passa de tot.Fa molt de riure aquell nen que té el coll com una girafa.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Amina, ho has endevinat, és un llibre per riure, però també per pensar. Les diferències ens fan millors o pitjors?
      Un petó

      Elimina
    2. Crec que les difèrencies es fan bones.A mi magrada divertir-me i tambè magrada pensar.

      Elimina
    3. Hola Amina.
      Jo no ho sé, penso que hi ha de tot, de vegades les diferències ens fan millors i d'altres pitjors.

      Elimina
  4. Mireia R.13/3/17 22:00

    Aquest llibre no m'agradat molt perquè es un nen que va néixer el 29 de febrer i li deien nen del Traspàs.No li poden dir el seu nom que es Daniel?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Nona nit Mireia.
      És clar que li podrien dir Daniel, però jo no trobo que hi hagi cap mal en dir-li Traspàs, el mal en tot cas és en com el tracten, no creus?
      Una abraçada

      Elimina
  5. Gracies Anna ribera turró. No m'agradaria néixer el 29 de febrer, i no seria diferent seria una persona normal com els demes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo penso el mateix C. No crec que tingui massa importància el dia exacte en què es neix.
      Un petó

      Elimina
  6. Hola, per néixer el 29 de febrer no series diferent, series una persona com els demes, i no cambiaria la vida per ser un nen que fa els any cada 4 anys.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert C.
      Però a mi em va agradar descobrir aquesta història en un llibre.
      Fins aviat

      Elimina
  7. Ariadna P15/3/17 22:05

    Si,he llegit aquella part i és molt emocionant qui mossega a al pare de en Daniel.

    ResponElimina
  8. I a més d'emocionar-te, tu què en penses Ariadna.
    Bona nit

    ResponElimina
  9. Hola, a mi no m'agrada aquet llibre es molt avorrit, a mi me agrada els llibres de aventures,misteris etc...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs canvia de llibre C, no passa res. Hi ha llibres per tots els gustos

      Elimina
  10. Hola, ja el vaig cambia.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.