Matilda


Quins altres contes has llegit que facin servir l'exageració per fer riure?



Matilda és un llibre deliciosament divertit, i la protagonista, un personatge inoblidable.
Matilda és una nena prodigi, molt intel·ligent i sensible. Abans de complir cinc anys, ja havia llegit Dickens i Hemingway, Kipling i Steinbeck, i els seus pares la tracten més aviat com una nosa.
Però quan a l´escola es troba enfrontada a un perill molt greu, Matilda descobreix que té uns poders psíquics extraordinaris que li permeten salvar l´escola i, sobretot, la seva estimada mestra, Miss Honey.

Roald Dahl - Il.lustrat per Quentin Blake

10 comentaris:

  1. Hola,Matilda es un exemple a sequir.Peró els seus pares tot el contrari,és ironic ja que jo hem pregunto,com pot haver sortit d'aquells pares tan irresponables una nena tant impresionant?
    Tu que opines?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Bernar.
      És curiós, perque jo em vaig fer la matexa pregunta la primera vegada que vaig llegir el llibre, i el que vaig pensar és que de vegades precisament, ens agrada fer allò que ens prohibeixen. O potser és pura casualitat.
      Fins aviat

      Elimina
  2. Lluis Medina Heras12/2/17 9:26

    Anna Maltilda me esta agradan molt aquest llibre.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lluis.
      A tu t'agrada més llegir o mirar la TV?
      Un petó.

      Elimina
  3. Llegir i avegades veure la tele perqué, quan m'aburreixo de veure la tele llegeixo o jugo a jocs de taula, a si que lo que mes m'agrada són las dos cosas.������

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Lluis.
      A mí m'agrada molt més llegir que mirar la Tv, tot i que de vegades també la miro.
      Una abraçada

      Elimina
  4. Hola Anna. He començat a llegir el llibre, és una mica estrany que els seus pares siguin tant diferents a ella, em sembla que és adoptada. Oi que si?
    Petons!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A.
      Sí que és estrany, però a mi no se'm va ocórrer que fos adoptada. Ja veuràs el final...
      Un petó

      Elimina
  5. El llibre de matilda no m'està agradant molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola A.
      Quina llàstima, perquè és un bon llibre, però no et preocupis. Si pots, canvia de llibre i busca'n un que t'agradi.
      Fins aviat

      Elimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.